Saturday 18 July 2020

BBM3410Satu2020: KALENDAR 2021












Berdasarkan apa yang saya pelajari, saya telah mengetahui cara-cara menggunakan adope photoshop untuk membuat kalendar. Saya juga telah mengetahui cara-cara mengendalikan aplikasi tersebut berdasarkan tutorial yang dilakukan oleh tutor subjek Multimedia Dalam Bahasa iaitu En. Akmal. Dengan itu, saya telah mengahsilkan sebuah kalendar 2021 yang lengkap bermula dari bulan Januari sehingga Disember. Tema yang saya gunakan adalah bunga-bungaan. Pada masa yang sama, saya juga meletakkan gambar orang yang penting dalam kehidupan saya pada setiap kalendar yang dihasilkan.

No comments:

Post a Comment

BBM3410Satu2020: KALENDAR 2021

Berdasarkan apa yang saya pelajari, saya telah mengetahui cara-cara menggunakan adope photoshop untuk memb...